hallztroms * Vilda Bär *
-min vardag med smått & gott!!! ...mina egna tankar & funderingar!!!
fredag 12 december 2014
Lucia 2014...
Milo går luciatåg på dagis... De var såå duktiga, å han sjöng hela tiden :)
Leya går ej detta år, de får istället titta på lussefirande på skolan.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar