fredag 12 december 2014

Å nu sitter de på väghe väggen...

Fina, härliga minnen. Som man blir påmind av- varje gång man går förbi...
Istället för ett album som man aldrig tittar i..
Nöjd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar