hallztroms * Vilda Bär *
-min vardag med smått & gott!!! ...mina egna tankar & funderingar!!!
fredag 12 december 2014
Å nu sitter de på väghe väggen...
Fina, härliga minnen. Som man blir påmind av- varje gång man går förbi...
Istället för ett album som man aldrig tittar i..
Nöjd.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar