tisdag 16 november 2010

16 november...

Jaaaa, idag kom den =) kupongen som jag väntat på!
Lindex!! Har ju hittat lite till barnen där, & så en bh till mej- men jag köper aldrig till ordinarie pris. Faktiskt inte! Inte på kappahl & lindex iaf, för där sprutar dom ju ut kuponger heeela tiden! Hittade lite där förra veckan & idag kom ju lite kuponger i bevlådan då =) Och det var både på underkläder & barnkläder- passade ju perfekt =) Men, klänningen till Leya finns ju inte på nätet =( bara i en annan färgställning & den är inte lika fin! Sen funkade inte kupongen på barnkläderna- grrrr..... Får väl springa en runda på lunchen imorr´n då, men man hinner ju inte så mycket på bara en halvtimma- måste ju äta med!

Blev så förbannat sugen på choklad, så jag gjorde en kladdkaka! En riktigt kladdig sådan- me like!  I mitt recept är det kakao, när jag kom till den delen hade jag visst inget sånt hemma =o  Men hittade lite blockchoklad istället- gick bra det med, men den blev rejält söt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar